Dwight Howard

Dwight Howard

@DwightHoward

Followers6.6M
Following7.2K

Be Great

Atl
Joined on October 16, 2008
@DwightHoward Statistics

We looked inside some of the tweets by @DwightHoward and found useful information for you.

Inside 100 Tweets

Time between tweets:
2 months
Average replies
203
Average retweets
354
Average likes
3550
Tweets with photos
28 / 100
Tweets with videos
6 / 100
Tweets with links
0 / 100

Rankings (sorted by number of followers)

16. in country United States and category Sport Star

72. in category Sport Star

155. in country United States and category Celebrities

223. in country United States

443. in category Celebrities

734. worldwide

Fun Fact

32% of all Internet users are using Twitter.

We gotta have a parade now. La is LIT‼️

593
960
11K

Quoted @ShamsCharania

Lakers center Dwight Howard and his Breathe Again foundation will host a high school basketball circuit in Virginia area to provide exposure for 84 players who are currently not in school/AAU leagues due to coronavirus pandemic. https://t.co/D5UsmQSCcC

Lakers center Dwight Howard and his Breathe Again foundation will host a high school basketball circuit in Virginia area to provide exposure for 84 players who are currently not in school/AAU leagues due to coronavirus pandemic. https://t.co/D5UsmQSCcC

Howard decided in early July to play in NBA’s restarted season, said he would donate his salary and use his foundation to give back. This is part of that initiative. https://t.co/MI53HdsGuY

80
366
2K
Lakers center Dwight Howard and his Breathe Again foundation will host a high school basketball circuit in Virginia area to provide exposure for 84 players who are currently not in school/AAU leagues due to coronavirus pandemic. https://t.co/D5UsmQSCcC

Lakers center Dwight Howard and his Breathe Again foundation will host a high school basketball circuit in Virginia area to provide exposure for 84 players who are currently not in school/AAU leagues due to coronavirus pandemic. https://t.co/D5UsmQSCcC

52
510
3K
LakerNation thank you. 4 more I truly appreciate all of your support. https://t.co/LJgNrga6BO

LakerNation thank you. 4 more I truly appreciate all of your support. https://t.co/LJgNrga6BO

619
2K
21K

This wilder-fury fight gonna be crazy. These intros tuff.

125
96
1K

Quoted @maxisnicee

Dwight Howard Be Like 😂 https://t.co/umNwfXMDfr

Dwight Howard Be Like 😂 https://t.co/umNwfXMDfr

😂😂😂😂 https://t.co/HmtZtoV23W

186
924
11K

Happy New Years to everyone. 20/20 is the year. Stay focused on your purpose. Don’t miss the blessing that are for you worrying about someone else’s. This is your year believe and receive it. And stay focused. #20/20vision

126
311
2K

This Chris brown album 🔥🔥🔥🔥.if y'all listened to it what's y'all favorite song.

137
126
969

Yoooo wassup Twitter.

625
215
3K

Just got home from a very wonderful evening. @TheEqualizer was amazing. Even tho my part was cut out lol. I really enjoyed the movie. Denzel you the truth. And tell Jake king Kong ain't got shit on me. 😂😂😂😂

237
62
948

Man I'm tryna figure out if I made the cut for the new @TheEqualizer movie. Denzel hit me back man. Tryna make sure yall don't trade me lol.

79
159
1K
NBPA
3 years ago
Last week, 14-year NBA veteran @DwightHoward was honored by the @PointsofLight organization for his outstanding leadership and valuable mentorship in the community! 

Congrats @dwighthoward 🎉🎉🎉 #mentorshipmonday https://t.co/dTsPZGad7H
3

Last week, 14-year NBA veteran @DwightHoward was honored by the @PointsofLight organization for his outstanding leadership and valuable mentorship in the community! Congrats @dwighthoward 🎉🎉🎉 #mentorshipmonday https://t.co/dTsPZGad7H

21
35
427
.@DwightHoward got jokes! #ServiceUnites https://t.co/BYiMc35Kxx

Always a blast shooting around with young players – thanks for hanging Jae Yoon! #ServiceUnites 🏀 https://t.co/rWZJDPDnjn

53
36
480

Quoted @PointsofLight

"It's important that we spend time with kids in our communities. Time is very valuable; the best gift you can give anybody is time. When you give your time, it's something that goes a very long way." - @DwightHoward @D12Foundation #ServiceUnites https://t.co/SPZKALS5Xt

"It's important that we spend time with kids in our communities. Time is very valuable; the best gift you can give anybody is time. When you give your time, it's something that goes a very long way." - @DwightHoward @D12Foundation #ServiceUnites https://t.co/SPZKALS5Xt

Kids are the future, let’s help them make it great! Thanks for including me in the #ServiceUnites conversation @PointsofLight – it was an honor https://t.co/xc7WsjBqt0

39
28
305
What y'all think I was saying? https://t.co/OGO94eIvI3

What y'all think I was saying? https://t.co/OGO94eIvI3

420
146
1K

Impersonations, “What Were You Thinking” and lots of laughs with ⁦@Rachel__Nichols⁩! 😂 Thanks for having me on #TheJump yesterday @ESPN! https://t.co/LFZBChrLas

18
12
189
Next Page